پیش‌بینی هزار واحد پارکینگ در پیوست ترافیکی بیمارستان شهدای تجریش/ بیمارستان تاکنون به تعهد خود عمل نکرد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از پیش‌بینی هزار واحد پارکینگ در پیوست ترافیکی بیمارستان شهدای تجریش خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، حمیدرضا صارمی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران اصرار دارد که در ابتدا پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش تأمین و سپس افتتاح شود، گفت: به طور معمول مطالعات امکان سنجی ترافیکی برای ساختمان‌های دارای مقیاس بالاتر از سطوح محلی انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برای مراکز تجاری و بیمارستان‌ها نیز مطالعات صورت می‌گیرد اما به دلیل اینکه در مکان‌یابی نظام شهرسازی ایران زمین، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب وجود ندارد، تابع شرایط الزامی مجوز دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه بیمارستان شهدای تجریش مطالعات ترافیکی ندارد، یادآور شد: پارکینگ این بیمارستان باید تأمین می‌شد اما پارکینگ در حال حاضر با وجود اینکه بیمارستان در آستانه راه‌اندازی است، تأمین نشده است.

صارمی با اعلام اینکه تأمین یک هزار واحد پارکینگ جزء تعهدات این بیمارستان بوده است، تصریح کرد: با این وجود هنوز اقدام نشده و تقاضای ما این است که پیش از راه‌اندازی بیمارستان، پارکینگ تأمین شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: متأسفانه از قبل، پاساژ قائم نیز بدون حتی یک واحد پارکینگ در دهه ۸۰ مجوز گرفته و عملاً قفل ترافیکی در منطقه ایجاد می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی به ویژه مراکز تجاری و بیمارستان‌های خصوصی حداکثر ملاحظات ترافیکی و زیست محیطی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
کد خبر: 36281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =