بازار میوه وتره بار جدید ایوانک آماده بهره برداری است

شهردار منطقه دو گفت: به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز خدماتی بازار میوه و تره بار و همچنین بهبود در نحوه خدمات رسانی ، بازار میوه وتره بار جدید ایوانک آماده بهره برداری شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رسول کشت پور، شهردار منطقه در بازدید مشترک سعید راد،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از مراحل پایانی ساخت بازار میوه و تره بار محله ایوانک گفت: بنا به رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه‌های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در دستور کار قرار دارد.
او با اشاره به اینکه براساس نیاز سنجی صورت گرفته  دو بازار میوه و تره بار در محله فرحزاد و بلوار ایوانک غرب در حال ساخت است، گفت: با بهره برداری از این دو مجموعه یکی دیگر از مطالبات شهروندان منطقه محقق می شود.
شهردار منطقه دو گفت: در حال حاضر ۲۱ بازار میوه و تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند و با بهره برداری از این دو پروژه، دسترسی ساکنین محله فرحزاد و فاز ۶ شهرک قدس به بازار میوه و تره بار فراهم می‌شود.
کشت پور افزود: براساس برنامه پیش بینی شده ،عملیات ساخت این دو پروژه در آینده نزدیک تکمیل و آماده بهره برداری می شود.
او در ادامه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نظارت مستمر برچگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای منطقه انجام می شود.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 3629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =