نشست مشترک نهادهای ورزشی و آموزشی برگزار شد

نخستین نشست مشترک مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه شهرداری و مدیران و روسای انجمن های ورزشی مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مسئولان سازمان ورزش و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این نشست با هدف ایجاد هم افزایی بیشتر و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجودشهری در راستای برگزاری مسابقات قهرمان شهر(۲)، با حضور «حسین اوجاقی» مدیرعامل سازمان ورزش و «علیرضا محمد علی گیلانی» معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به انجام رسید. 

در ابتدای جلسه، اوجاقی ضمن ابراز خرسندی از همدلی و وفاق موجود بین سازمان متبوع خود و آموزش و پرورش، این گردهمایی را به فال نیک گرفت و گفت: مدیریت شهری تهران در صدد است حال دل مردم را خوب کند و یکی از مهم ترین ابزارهای دستیابی به این هدف، توسعه و ترویج ورزش شهروندی است که سازمان ورزش متولی آن است و رقابت‌های قهرمان شهر بر همین اساس شکل گرفته است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی مختصر در خصوص چگونگی برگزاری رقابت های قهرمان شهر(۱) پرداخت و افزود: با استمداد از تجربه سال قبل؛ برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، این رقابت ها را در سال جاری در سطحی بالاتر و با مشارکتی بیشتر انجام می دهیم چرا که جامعه هدف ما تمام شهروندان پایتخت نشین هستند و قشر نوجوان و جوان دانش آموزی در این جامعه، از اهمیت بالایی برخوردارند زیرا می توانند سفیران سلامت و نشاط در شهر ما باشند. 

نشست یاد شده با اظهارات گیلانی ادامه یافت. 

وی که از خلق یک حماسه برای توسعه ورزش در سال جاری به خصوص در میان قشر دانش آموزی سخن می گفت، تصریح کرد: ایجاد هدف گذاری های مشترک با سازمان ورزش شهرداری، ما را از یک سو به تحقق اهداف عالی ورزش شهروندی نزدیک می کند و از سوی دیگر بستر مناسبی برای کشف استعدادهای ناب و معرفی آن ها به جامعه قهرمانی محسوب می شود. بر همین اساس، ما آماده همکاری‌های نزدیک، متقابل و تعاملات گسترده هستیم. 

همچنین بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مسابقات قهرمان شهر(۲) در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که در بخش آقایان؛ شهروندان تهرانی می‌توانند در رشته‌های فوتبال گل کوچک، دارت، شنا، کشتی، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی و فوتبالدستی و بانوان در رشته‌های بومی-محلی، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، شنا، دارت، داژبال و ژیمناستیک با یکدیگر به رقابت میپردازند.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 36305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =