به گزارش شهر، ایوب فصاحت در دیدار با کارکنان روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با اشاره به اختلاف بین ۳۰ تا ۴۰ درصدی انواع میوه و تره بار در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت انواع محصولات مشابه در سطح شهر، اظهار داشت: جهت دسترسی آسان تمامی شهروندان پایتخت به خدمات این مراکز، روند توسعه و ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، به ویژه در مناطق کمبرخوردار، افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار یکی از مهمترین ارکان نظارت بر عملکرد و فعالیت این مراکز بودهاند، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش کیفیت محصولات و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان، طرح نظرسنجی از مردم در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، راهاندازی شده است و همشهریان عزیز میتوانند با اسکن QR_Code نصب شده روی هر غرفه از نظرات ارزشمند خود ما را مطلع کند.
مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتباط شهروندان با این سازمان و ارائه اخبار و اطلاعات شفاف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مردم، اظهار کرد: این سازمان با ۲۹۶ مرکز خرید با نوبت خرید میلیونی، به عنوان یک سازمان خدمات رسان بیشترین تعامل را با ساکنان پایتخت دارد.
منبع: مهر
انتهای پیام/
نظر شما