رصد میادین و بازارهای میوه و تره بار از طریق اتاق‌های پایش تصویری

مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار از طریق اتاق‌های پایش تصویری رصد می‌شوند.

به گزارش شهر، ایوب فصاحت در دیدار با کارکنان روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با اشاره به اختلاف بین ۳۰ تا ۴۰ درصدی انواع میوه و تره بار در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت انواع محصولات مشابه در سطح شهر، اظهار داشت: جهت دسترسی آسان تمامی شهروندان پایتخت به خدمات این مراکز، روند توسعه و ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار یکی از مهم‌ترین ارکان نظارت بر عملکرد و فعالیت این مراکز بوده‌اند، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش کیفیت محصولات و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان، طرح نظرسنجی از مردم در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، راه‌اندازی شده است و همشهریان عزیز می‌توانند با اسکن QR_Code نصب شده روی هر غرفه از نظرات ارزشمند خود ما را مطلع کند. 

مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتباط شهروندان با این سازمان و ارائه اخبار و اطلاعات شفاف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مردم، اظهار کرد: این سازمان با ۲۹۶ مرکز خرید با نوبت خرید میلیونی، به عنوان یک سازمان خدمات رسان بیشترین تعامل را با ساکنان پایتخت دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 36383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =