جزئیات اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «بارش»

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران جزئیات اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «بارش» را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به برگزاری اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «بارش» اظهار کرد: برنامه ارتقاء روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران با هدف ایجاد انگیزه و رقابت بین همکاران و کشف استعدادهای جدید در حوزه ارتباطات انجام می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه فرض ما بر این است که بین کارکنان شهرداری افراد توانمند و با تجربه‌ای وجود دارند که تحت رصد ما قرار نگرفته‌اند، یادآور شد: ما به دنبال این هستیم استعدادهایی را که از چشم دور بوده‌اند، کشف کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: در برنامه امروز روابط‌عمومی‌های ۲۲ منطقه شهرداری در قالب تیم‌های پنج تا شش نفره حضور دارند که در جریان برنامه با یک یا دو چالش رو به رو می‌شوند و باید با ارائه راهکار مناسب، به رفع آن چالش‌ها بپردازند.

محمدخانی با بیان اینکه مربی داوران برنامه برای رسیدن به راه حل و اجرای آن هم به تیم‌ها کمک و هم آنها را قضاوت می‌کنند، یادآور شد: در نهایت هیات داوران سه تیم منتخب را انتخاب خواهند کرد و در کنار آن با افراد مستعدی که در این تیم‌ها حضور دارند، آشنا خواهیم شد.

وی با اعلام اینکه بخش اول برنامه یک روزه است، گفت: اسامی برندگان هفته آینده در مراسمی که برای همکاران روابط‌عمومی برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران از اجرای یک برنامه میان مدت خبر داد و افزود: مسابقه استعدادیابی مفصلی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به زودی اعلام و اجرایی خواهد شد.

محمدخانی با اشاره به نحوه انتخاب مربی داوران برنامه بارش هم تصریح کرد: نظر ما این بود که داوران باید توانایی ارتباطی و سابقه و تجربه متناسب با این حوزه را داشته باشند.

وی ضمن معرفی اسامی داوران برنامه، یادآور شد: در این برنامه بهرام عظیمی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح تولید محتوا، مهدی مذهبی قائم‌مقام خبرگزاری ایسنا به عنوان یکی از افراد با سابقه حوزه مطبوعات و امیر واقفی به عنوان یکی از چهره‌های حوزه استارت‌آپی و سواد رسانه‌ ای، تیم‌ها را داوری می‌کنند. بنده نیز در کنار این تیم حضور دارم تا از نزدیک در جریان کار قرار بگیرم و به شناخت بهتری نسبت به تیم‌ها دست پیدا کنم.  

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 36428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =