حضور کمرنگ پلیس راهور در خیابان‌های منطقه ۱۲

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل ترافیک در خیابان‌های منطقه ۱۲ گفت: ما شاهد حضور کمرنگ پلیس راهور برای ساماندهی این وضعیت هستیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده در خصوص گره ترافیکی منطقه ۱۲ سه مرتبه تذکر دادم، گفت: آخرین پاسخی که به ما ارسال شد گزارش شهرداری منطقه ۱۲ بود و عدم همکاری پلیس راهور علت وضعیت ترافیک در این منطقه عنوان شده است.

وی افزود: این عدم همکاری منجر به اتلاف وقت شهروندان در منطقه شده است؛ لذا تقاضا دارم که شهرداری منطقه ۱۲ مشکلات را با جدیت بیشتر دنبال کند تا شاهد رفع مشکلات شهروندان این منطقه باشیم.

اقراریان با بیان اینکه با زخم کهنه ای در منطقه ۱۲ روبه رو هستیم، تصریح کرد: بعضاً امکان تردد در کوچه ها و محلات وجود ندارد؛ می دانیم که همکاران در شهرداری منطقه ۱۲ زحمت می کشند اما مشکلات قلب تهران باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: عمده مسئله در این منطقه تخلیه بار است و رانندگان در دو یا سه لاین می ایستند و حتی پلیس حضور ندارد که با پارک وانت بارها برخورد کند. در مجموع حضور پلیس در این منطقه بسیار کمرنگ است.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 36466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =