لزوم نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی

نشست تخصصی کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز و با حضور «زهرا شمس‌احسان»، «سید احمد علوی» و «محمدجواد خسروی» شهردار منطقه ۱۸ با کارکنان ادارات مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۸- نخستین نشست تخصصی اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با کارکنان معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۱۸ برگزار شد. در این نشست سید احمد علوی و زهرا شمس احسان به نمایندگی از این کمیسیون بهمراه محمدجواد خسروی شهردار این منطقه نشست صمیمانه‌ای را با معاونین، مدیران و کارکنان نواحی هفت گانه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطق ۱۸ برگزار کردند.

در این نشست علوی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری چنین جلساتی احصاء مشکلات و مسائل موجود در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر است افزود: ما بنا داریم تا مشکلات، مسائل، نیازها و اقتضائات فرهنگی در سطح شهر را از کوچکترین نقطه یعنی محلات و نواحی رصد کنیم و با مشورت و همفکری با کارکنانی که دائما در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند بتوانیم برنامه ریزی های دقیق تری متناسب با نیازهای هر منطقه انجام دهیم.

زهرا شمس احسان دیگر عضو شورای شهر حاضر در این جلسه نیز گفت: این نشست سرآغاز نشست های آتی در مناطق دیگر است و ما منطقه ۱۸ را نقطه شروع این جلسات انتخاب کردیم و یقین داریم که می‌توان با مشورت و هم اندیشی با کارکنانی که مستقیم امورات فرهنگی را در محلات راهبری می‌کنند، تصمیمات بهتری گرفت.

در پایان محمد جواد خسروی ضمن تشکر از حضور این اعضا و ارائه گزارشی در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در منطقه یادآور شد که این سلسله نشست ها می‌تواند مدل برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی را دقیق تر کرده و متناسب با نوع زیست و بافت اجتماعی فرهنگی هر منطقه باشد.

در این نشست کلیه کارکنان ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیران اجتماعی و کارکنان این اداره در نواحی و محلات به بیان مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

 

لزوم نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 36506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =