برگزاری جلسه نظارت ستادی اداره ایثارگران در منطقه ۷

جلسه نظارت ستادی اداره ایثارگران منطقه ۷ با حضور مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و هیئت همراه، شهردار و معاونین و ایثارگران شاغل در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده ما جلسات متعددی را با ایثارگران و فرزندان آنها که در منطقه شاغل هستند برگزار و تلاش کردیم تا با تبادل نظر با این عزیزان در مسیر ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و حل مشکلات مربوط به آنها گام برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به روحیه مطالبه گری که در جامعه وجود دارد بهترین حالت این خواهد بود که در بدنه شهرداری و منطقه نیز مطالبه گری ایجاد شود تا بتوانیم در راستای جلب نظر شهروندان و ارتقا کیفیت خدمات اقدامات موثری ایجاد شود.

شهردار منطقه ۷ به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه پرداخت و گفت: در راستای تاکیدات شهردار تهران۶۰ درصد از پروژه های نیمه تمام منطقه به پایان رسید و در سال جدید مابقی پروژه ها به پایان می‌رسد و پروژه‌های طراحی شده جدید و مؤثر در کیفیت زندگی شهروندان نیز در سال ۱۴۰۲ انجام می شود.

به گفته وی؛ تکمیل و افتتاح خط ۶ مترو، اصلاح مشکلات ترافیکی در تقاطع های مهم منطقه از قبیل میادین سبلان و سپاه، تکمیل پروژه های مربوط به مساجد نیمه تمام، پروژه‌های توسعه محله ای و جمع آوری آب های سطحی تنها بخشی از پروژه های مهم این منطقه است که در آینده نزدیک به اتمام رسیده و در اختیار مردم من جمله شهروندان این منطقه قرار خواهد گرفت.

در ادامه غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ضمن تقدیر از اقدامات موثر شهرداری منطقه ۷ در پیگیری درخواست های ایثارگران، گفت: مردم ایران همیشه قدردان تلاش ها و فداکاری های ایثارگران در حفظ و حراست از کیان جامعه به ویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس هستند و وظیفه ما است که تا حد توان پیگیر درخواست ها و مشکلات این عزیزان باشیم.

وی تاکید کرد: اگر امروز ایران و ایرانی باقی است همه این مهم مرهون از خودگذشتگی ایثارگران، شهیدان و خانواده شهیدان است از همین رو ما مدیون آنها هستیم و تا حصول حق و حقوق این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که ایثارگران همانطور که در میدان‌ها جهاد کردند باید در میدان کار هم روحیه جهادی خود را حفظ کنند، افزود: ما در تلاشیم در دو محور تکریم و ترویج ایثار و ایثارگری گام های اساسی برداریم از همین رو با تشکیل کارگروهی درنظر داریم مسائل و مشکلات ایثارگران را بشنویم و راه های برون رفت از مشکلات انها را بررسی کنیم.

به گفته وی؛ برنامه ریزی های موثری در زمینه فرهنگی، گردشگری، بهداشت و سلامت برای ایثارگران و فرزندان ایثارگر شاغل در منطقه طرح ریزی شده است تا زمینه برای ایجاد شرایط مطلوب تر برای این عزیزان فراهم شود.

گفتنی است در پایان این نشست ایثارگران و فرزندان ایثارگران شاغل در منطقه به بیان درخواست ها و مشکلات خود پرداختند و مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

   انتهای پیام/                                                                                           

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 36507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =