برگزاری باشکوه شصتمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد

شورای اداری منطقه ۱۵ با حضور مسئولان باب الرضای تهران و با محوریت بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد و برنامه‌های دهه کرامت برگزار و بر مشارکت ارگانهای ذیربط در برگزاری باشکوه شصتمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شیری شهردار منطقه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و دهه مبارک کرامت گفت: مردم به شادی معنوی نیاز دارند و در این راستا برنامه های فرهنگی و هنری و جشن های متنوعی به مناسبت دهه کرامت برنامه ریزی شده که با حضور و مشارکت شهروندان شریف منطقه در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همه ساله مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ در محل مزار شهدای قیام ۱۵ خرداد در این منطقه افزود: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا امسال این مراسم پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شود.

شهردار منطقه همچنین آمادگی منطقه را برای طراحی و ساخت آرامگاه شهدای ۱۵ خرداد اعلام کرد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام محمودی رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان تهران و ورامین با اشاره به اینکه مناسبتهای ملی  و مذهبی، فرصت‌های ارزشمندی هستند که باید از آنها استفاده کرد، گفت: با توجه به هجمه‌های اخیر، انجام کار فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

او در ادامه افزود: حضرت امام راحل با انقلاب اسلامی، دنیا را متحول کرد و پیام انقلاب در اقصی نقاط دنیا شنیده شد تا جایی که به شدت مورد هجمه قرار گرفتیم.

حجت الاسلام محمودی به مظلومیت شهدای سال ۴۲ اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ما مدیون انقلاب و شهدا هستیم و امروز راه به سرانجام رساندن انقلاب؛ راه فرهنگی است و نسل انقلاب امروز با ناو ایرانی در خلیج فارس قدرت نمایی می‌کند.

او در ادامه به برگزاری باشکوه و پرشور شصتمین مراسم سالگرد شهدای ۱۵ خرداد تاکید کرد و یادآور شد: حق شهداست که همه ارگانهای ذیربط تعامل و همکاری کرده و مراسم ارزشمندی در این منطقه با حضور شهروندان، انجام کار محتوایی، کار قوی رسانه ای، اطلاع رسانی از مساجد، حضور خانواده های شهدا و ... برگزار شود.

برپایه این گزارش، در این مراسم دیگر مسئولان حاضر از ارگان‌های ذیربط منطقه به ارائه نقطه نظرات خود برای برگزاری باشکوه مراسم پرداختند.

این گزارش حاکیست، شورای اداری منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان تهران و ورامین، معاون فرهنگی صدا و سیما، رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه، نماینده آموزش و پرورش، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و دیگر اعضای شورا در شهرداری منطقه ۱۵ برگزار و مسئولان حاضر بر به کار گیری ظرفیت ادارات و مشارکت در برگزاری باشکوه مراسم تاکید کردند.

انتهای پیام//

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 36568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =