از برگزاری جشن تجلیل از دختران نخبه تا اجرای ویژه برنامه در میادین اصلی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت توجه ویژه به زنان و دختران در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک این دهه گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت با هدف تاکید بر نقش کلیدی بانوان در تربیت جامعه، نشاط، امیدآفرینی و تقویت روحیه مشارکت پذیری در سطح منطقه اجرایی می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: شناسایی ظرفیت دختران نخبه و مخترع و هنرمند برای بهره مندی از پتانسیل ایشان از جمله اقداماتی بود که در ایام با توجه ویژه پیگیری شد.


افتتاح اولین مجموعه شهردخت در حوزه فناوری و هوش مصنوعی

بصیری با اشاره به اینکه ایجاد پویایی و ارتقا فعالیت های اجتماعی دختران در سطح منطقه از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه ها است خاطر نشان کرد: در همین خصوص اولین مرکز تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی در منطقه شش افتتاح شد که در این مرکز با ایجاد کارگروه های تخصصی اقدام به توانمند سازی دختران صاحب ایده خواهد شد.

وی در ادامه در تشریح جزئیات برنامه دهه کرامت این منطقه تصریح کرد: تجلیل از دختران نخبه و نمونه، برگزاری جشن دختران انقلاب در دانشگاه تهران، برپایی چایخانه حضرتی در میدان حضرت ولیعصر(عج) همراه با نورافشانی، غباررویی مزار شهدا گمنام، دیدار و تجلیل از دختران گرانقدر شهداء، برپایی جشن در معابر و میادین اصلی شهر، برگزاری تور گردشگری جهت کودکان کار، برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در زورخانه کوی دانشگاه تهران با مشارکت مجمع خیرین منطقه، برپایی غرف آشنایی با آداب و رسوم اقوام با حضور گروه های هنری در دانشگاه تهران و... از جمله برنامه هایی است که در این ایام در سطح منطقه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 36570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =