روند حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب تهران بررسی شد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ گفت: جلسه بررسی حفاریهای شرکت آب و فاضلاب تهران در مناطق ۱، ۷، ۱۲، ۱۴ و ۱۸به میزبانی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری منطقه ۷، یوسف علی دهقان با بیان این مطلب افزود: این جلسه با حضور مسئولین اداره کل هماهنگی برنامه‌ریزی و توسعه فنی و عمرانی شهرداری تهران، شرکت آب و فاضلاب تهران و ادارات توسعه و زیرساخت‌های مناطق یک، هفت، دوازده، چهارده و هجده شهرداری تهران با هدف بررسی حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب تهران در سطح مناطق مذکور برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از اهم موارد برای مدیریت موثر در نگهداشت معابر اصلی و فرعی سطح شهر و به تفکیک مناطق شهرداری تهران، نظارت بر مرمت اساسی معابر با رعایت جزئیات فنی و مهندسی است از همین رو مقرر شد تمامی مرمت‌های محل‌های حفاری شرکت آب و فاضلاب شهر تهران مطابق با جزئیات مندرج در نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران انجام شود.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: طی برنامه ای جداگانه جلسه کمیته فنی با حضور نمایندگان شرکت‌های خدمات و تاسیسات شهری که در منطقه ۷ به شهروندان خدمات ارائه می کنند، برگزار شد و مدیران در خصوص ارائه هرگونه خدمات در اسرع وقت و بهترین کیفیت در سطح معابر اصلی و فرعی و پیاده روها، باتوجه به برنامه های بهسازی آسفالت معابر که در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار دارد به بحث و گفتگو پرداختند.

وی تاکید کرد: در این نشست هماهنگی لازم برای اقدامات شرکت‌های خدمات و تاسیسات شهری قبل از انجام تراش و روکش مکانیزه آسفالت، صورت گرفته و مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص برنامه ها و طرح‌های شرکت‌های خدمات و تاسیسات شهری در معابری که در برنامه بهسازی و مرمت آسفالت بصورت مکانیزه قرار دارد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 36571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =