۲۰۰ کودک در هر هفته از کارگاه‌های آموزشی فراموز منطقه ۱۹ بهره‌مند می‌شوند 

مرکز فراموز میلاد منطقه ۱۹ به منظور ارتقا و گسترش آموزش های مهارتی در هر هفته پذیرای ۲۰۰ کودک ۶ تا ۱۲ سال این منطقه در قالب پنج کارگاه آموزش عملی است. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت پرورش اعتماد به نفس در کودکان افزود: در این مرکز آموزش از طریق بازی و روش‌های غیر مستقیم انجام و اتاق مشاوره کودک و خانواده، کارگاه‌های بازی، خودآگاهی، ابراز وجود، مثبت اندیشی و توکل دایر است. 

وی ادامه داد: با توجه به فضای این مرکز مدارس می‌تواند در قالب برگزاری اردوهای آموزشی و علمی، جشن‌های پایان سال جشن الفبا جشن تکلیف به شماره تماس ۹۶۰۴۳۶۰۳ اداره سلامت نسبت به هماهنگی اردوها اقدام کنند. 

به گفته وی؛ علاوه بر میزبانی و اجرای برنامه‌های آموزشی در مرکز می‌توان برنامه‌ها را در قالب فراموز سیار در بوستان ها و مدارس از طریق گروه‌های آموزشی نمایشی و موسیقی نیز اجرا کرد.

 براساس این گزارش شهروندان می‌توانند با مراجعه به مرکز فرآموز میلاد به نشانی خانی آبادنو، بلوار میلاد، جنب خانه فرهنگ تلاش، داخل بوستان ۲۲ بهمن روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۴:۰۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: 36591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =