بهره برداری از بزرگراه شهید شوشتری و بروجردی در تابستان امسال/۲۵ هزار تاکسی نوسازی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح فاز اول بزرگراه شهید شوشتری و بروجردی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش شهر، محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نوسازی تاکسی‌ها در تهران گفت: قرار است امسال ۲۵ هزار تاکسی در تهران نوسازی شود، البته این امر با کمک شرکت‌های خودروساز داخلی انجام می‌شود.

وی به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: در برنامه سال جاری شهرداری تهران نوسازی ناوگان در دستورکار است و بودجه‌ای هم در این زمینه درنظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ شهرداری تهران، گفت: ۵ تا ۶ ملک معارض این پروژه هستند. شهرداری در حال رفع معارضین است و در اواسط تیر بهره‌برداری از فاز نخست انجام می‌شود.

آقامیری همچنین در خصوص پروژه بزرگراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه هم در تابستان سال جاری آماده بهره‌برداری می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در تهران گفت: برخی از پروژه‌ها  سال هاست که به حال خود رها شده‌اند و باید آنها را تعیین‌تکلیف کنیم که البته در دستورکار این دوره مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: ما همچنین پروژه‌های جدیدی در حوزه ایمن‌سازی داریم. این موضوع در برنامه‌ریزی‌ها دیده شده است و امسال تمامی پروژه‌های نیمه تمام به اتمام می‌رسد.

به اعتقاد آقامیری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند باعث باز شدن بخشی از گره‌های زندگی شهروندان شود و همچنین تردد را برای آنها تسهیل می کند. ما پروژه‌ های فرامنطقه‌ای داریم که در صورت اتمام می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روی محلات داشته باشد.

منبع فارس

پایان پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 36629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =