برگزاری برنامه‌های شاد دخترانه در منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ خبر داد : در آستانه ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر برنامه‌های فرهنگی متنوع با شعار آینده شبیه توست در منطقه ۴ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "اسمعیل قضات لو" معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با تبریک فرارسیدن اعیاد بابرکت دهه کرامت گفت: برنامه‌های امسال که با محوریت شعار «آینده شبیه توست» اجرا می‌شود، سرآغاز راهی است که در آن تلاش خواهد شد با بهره گیری از حداکثر ظرفیت‌های موجود؛ مشارکت اجتماعی، کنشگری و همدلی دختران نوجوان در حل مسائل شهری افزایش یافته و در ضمن اوقات خوش و پرباری برای آنان فراهم آورده شود.

قضات لو به برنامه‌هایی که در ایام دهه کرامت به مناسبت روز دختر برای دختران منطقه ۴ برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: به همت امور بانوان منطقه ۴ ویژه برنامه‌های متنوعی برای دختران تدارک دیده شده که شامل برپایی مراسم جشن، برپایی مسابقات رقابتی و تفریحی، گذر فروش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ایجاد باغستان مادران فردا و برپایی جشنواره بادبادک ها می شوند.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به برپایی گذر فروش در مجموعه تفریحی، ورزشی شهربانو گفت: در ایام دهه کرامت بازارچه فروش دست آفریده های دختران در مجموعه ورزشی، تفریحی شهربانو برپا می‌شود.

وی همچنین با اعلام خبر برگزاری جشن‌های منطقه‌ای و محله‌ای در دهه کرامت گفت: با هدف ایجاد فضاهای امید بخش و انگیزشی برای دختران  مراسم جشن با اجرای برنامه‌های مولودی خوانی، سرود ، تواشیح، اجرای مسابقات حضوری همراه با اهدا جایزه، توزیع اقلام عفاف و حجاب و پذیرایی به صورت منطقه‌ای و در محلات اجرا می شود.

دیگر برنامه‌هایی که قضات لو به آن اشاره داشت، برگزاری جشنواره بادبادکها در بوستان بانوان منطقه ۴ است که در توضیح آن به حضور صدها دختر با هدف رقابت در بلندترین پرواز بادبادک و ایجاد نشاط در بین شرکت کنندگان اشاره شد، همچنین دختران خوشنویس و گرافیست نیز در این ایام با شعار حجاب گوهر گرانبها، دست نوشته های خود را به نمایش خواهند گذاشت.     

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در بخش دیگری از اظهاراتش از اجرای پویش آینده شبیه توست به صورت فضاسازی محیطی با نصب بنر، پوستر و تولید کلیپ خبر داد و به اهدای هدایا، توزیع گل، پیکسل و اقلام فرهنگی میان دختران در اماکن محل برگزاری مراسم، سرای محلات و ساختمان‌های اداری منطقه ۴ اشاره کرد.  

 انتهای پیام/
 

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 36646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =