معرفی مناطق برتر شهرداری تهران در میزان برقراری انضباط مالی

مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ احصا شده که بر این اساس به ترتیب مناطق ۹- ۸ - ۱۴ - ۱۹ - ۷ و ۱۳ عملکرد بسیار مطلوب داشته‌اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، ابراهیم باقی اظهار کرد: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، مبنی بر احصا شاخص های کلیدی عملکرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تابعه و اندازه گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه تحت عنوان میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ بر مبنای شاخص های کلیدی و کاربردی توسط این اداره کل تهیه شده است.

وی افزود: انعکاس وضعیت عملکرد مناطق ۲۲ گانه در قالب گزارش مذکور، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به ماموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکرد های شهرداری تهران و میزان تحقق اهداف کمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم است.

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: این گزارش در نهایت منتج به تعیین نقاط قوت و قابل بهبود واحدهای مذکور خواهد شد و امید می رود مبنایی برای بهبود عملکرد در دوره های آتی فراهم آورد.

وی یادآور شد: عملکرد مناطق ۲۲ گانه در پنج سطح بسیار مطلوب، مطلوب، متوسط، نیازمند توجه و ضعیف ارزیابی شده که بر این اساس به ترتیب منطقه ۹، ۸، ۱۴، ۱۹، ۷ و ۱۳ در سطح بسیار مطلوب ارزیابی شده اند.

باقی در پایان تأکید کرد: در ارزیابی بعدی گزارش مقایسه ای نتیجه ارزیابی دوره‌های مختلف ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ جهت اطلاع از روند بهبود در جایگاه  واحدهای اجرایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 36671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =