پخش دو برابری آسفالت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در معابر منطقه یک تهران

شهردار منطقه یک: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریورماه ۷۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش خواهد شد که این مقدار بیش از دو برابر مدت مشابه سال گذشته خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیدمهدی صباغ با اعلام خبر فوق افزود: در سال جاری به دلیل سرما و بارش کم سابقه برف شاهد حجم بالایی از عملیات پخش شن مخصوص در معابر بودیم که این موضوع به همراه سیکل‌های یخبندان باعث فرسودگی شدید آسفالت معابر و ایجاد چاله های خطرناک شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توجه ویژه به مرمت و بهسازی، روسازی، آسفالت معابر در سال جاری و رفع آسیب‌های معابر در بارش برف زمستانه نسبت به آسفالت ریزی در معابر شهری اقدام شد که در اردیبهشت ماه در حدود ۱۱ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه پخش شد.

صباغ گفت :در این مدت بالغ بر ۴ هزار تن آسفالت ریزی مکانیزه در میدان تجریش و خیابان‌های مقدس اردبیلی، توتونچی، هفدهم تختی ، شهید حسن اکبری، ۳۵ متری افتخاری، شهید نامی و حدود ۶ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت نیز به صورت دستی و به منظور روکش و لکه گیری گسترده در معابر فرعی و اصلی محلات پخش شده است.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 36691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =