برگزاری "پویش مردمی بی زباله رودخانه کن" 

همزمان با هفته جهانی محیط زیست، «پویش مردمی بی زباله رودخانه کن» با محوریت ارتقاء فرهنگ محیط زیستی و جلوگیری از پراکنش زباله و اهمیت حفظ سلامت منابع آبی هجدهم خردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حاجوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: منابع آبی یکی از عوامل مهم برای بقای موجودات زنده و انسانها و همچنین توسعه اقتصادی و محیط زیست به شمار می رود. این منبع طبیعی مهم، اکثرا تحت تاثیر آلودگی محیط زیست بوده و در برابر آلودگی زیست محیطی بیشترین آسیب پذیری را دارد.

وی با بیان اینکه تامین، تصفیه، کنترل و نظارت بر کیفیت آن به عنوان یکی از مهمترین شاخص های سنجش خدمات رسانی به موقع به مردم مورد ارزیابی قرار می گیرد و از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: از آنجاییکه آب سالم به عنوان کلید اصلی حفظ سلامت موجودات، براحتی و به روش های مختلف آلوده می شود کار تصفیه و سالم سازی آن برای شرب به مشکل برخواهد خورد لذا نگهداری و حفاظت منابع آبی لازم و ضروری بنظر می رسد.

همچنین علی بخشی معاون خدمات شهری منطقه ۲۲ از برگزاری نشست تخصصی با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران، معاون برنامه ریزی و راهبردی اداره کل محیط زیست شهرداری تهران، رؤسا و کارشناسان محیط زیست مناطق 22،5 و جمعی از دهیاران و محیط بانان کن و سولقان خبر داد.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری اجرای پویش مردمی بی زباله رودخانه کن با همکاری نهادها و ارگان های ذیربط صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 36709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =