زیباسازی ۲ هزار متر دیواره های شهری منطقه ۱۴

تغییر رنگ و زیبایی جلوه بصری منظر شهر با انجام نقاشی دیواری و حذف زوائد تبلیغاتی، از فعالیت های شهرداری منطقه ۱۴ در ۶۰ روز ابتدایی سال تاکنون است که در محلات و محورهای اصلی و فرعی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری با بیان اینکه زیباسازی به نگاه زیبای شهروندان حس خوشایند هدیه می‌کند، گفت: در این راستا و در یک بازه ۲ ماهه علاوه بر رنگ آمیزی و اجرای پوشاننده برای جداره ها، دیواره ها و سازه ها به متراژ ۲ هزارمتر، با اجرای نقاشی دیواری به متراژ ۱۵۰ متر مربع در محور نبرد جنوبی تقاطع زمزم در خصوص بهسازی کالبد شهر، زیبایی و جلوه بصری شهری اقدام شده است.

وی افزود: بر این اساس ۱۳۰ مورد حذف زوائد تبلیغاتی، فیزیکی و بنر غیرمجاز سطح نواحی از دیگر اقدامات عملیاتی شده در ۶۰ روز اخیر است. برزگر مرادی در ادامه با اشاره به بهسازی بصری و رنگ آمیزی گاردریل ها و جداول محورهای عبوری منطقه از جمله جداول و گاردریل بلوار شهیدان سرباز در محدوده ناحیه ۶، یاداور شد: علاوه بر زیباسازی شریان‌های عبوری، رنگ آمیزی جداره ها المان ها و مبلمان ها و پاکسازی شعارنویسی ها در سطح منطقه با اجرای پوشاننده و سند بلاست درحال انجام است.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 36808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =