استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج در جهت محرومیت زدایی

شهردار منطقه۲۲ به همراه مدیران شهری منطقه با سرهنگ فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید عمار یاسر دیدار کرد و از پشتیبانی گروه‌های جهادی در جهت محرومیت زدایی و انجام کمکهای مومنانه با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج استقبال کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، آغاز ثبت نام رده‌های مختلف سنی جهت انجام مسابقات قهرمان شهر۲ با بیش از ۱۰ رشته ورزشی در دو گروه آقایان و بانوان با مشارکت همه شهروندان و با استفاده از ظرفیتهای ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج منطقه از جمله سرفصل های مهم این دیدار بود.

در این دیدار حاجوی در سخنانی با اشاره به نقش مهم مساجد و پایگاه‌های بسیج در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری برای شهروندان، پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی در سطح نواحی و محلات است و برگزاری این برنامه‌ها در سایه تعامل و هم افزایی نهادهای فرهنگی با یکدیگر محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی مساجد و مجموعه مدیریت شهری می‌تواند موجب اثر بخشی بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح منطقه شود. برای پیشبرد اهداف برنامه های فرهنگی به برقراری ارتباط با کانون های فرهنگی مساجد و همچنین پایگاه‌های بسیج معتقد هستیم و از همکاری با آنها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی استقبال خواهیم کرد.

همچنین مقرر شد؛ مجموعه شهرداری با همکاری پایگاههای بسیج سطح منطقه، برنامه های شاخص و متنوعی را در فصل تابستان برای کودکان و نوجوانان بصورت مشترک برگزار کند.

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 36854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =