اراده ها روشن، سیگارها خاموش می‌شوند

همزمان با فرا رسیدن هفته ملی بدون دخانیات کارگاه آموزشی تاثیر قدرت اراده بر ترک سیگار با شعار "اراده ها روشن، سیگارها خاموش" با حضور اعضای کانون پیشگیری از دخانیات، در سراهای محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: بسیاری از افرادی که تصمیم به ترک سیگار و مواد دخانی کرده اند بنا به دلایلی برای کشیدن سیگار دلشان تنگ و به کشیدن دوباره آن روی می آورند چرا که ترک سیگار نیازمند اراده قوی و محکم است.

وی ادامه داد: آن دسته از کسانی که به رغم میل باطنیشان سیگار را ترک می‌کنند، معمولاً انسان‌هایی بسیار خوددار و با اراده هستند. برگزاری این کارگاه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهی و سلامت شهروندان و به همت خانه‌های سلامت سرای محلات به منظور تشویق شهروندان به عدم روی آوری به موادخانی، آشنایی با مضررات آنها و ارتقا اراده افراد سیگاری برای ترک آن برگزار می شود.

وی باتوجه به اینکه یکی از روش‌های مهم پیشگیری از اعتیاد به دخانیات، آگاه بودن مردم از مضرات مصرف آن است، برگزاری این کارگاه‌ها را راهی برای ارتقا آگاهی و آموزش شهروندان در مواجهه فرزندان آنها با دخانیات و کمک به آنها در جهت عدم استعمال آنها و در نهایی داشتن جامعه‌ای پویا و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 36856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =