اجرای بیش از ۱۰ویژه برنامه هفته ملی بدون دخانیات در منطقه ۸

بیش از ۲۰ عنوان کارگاه آموزشی در سطح سرای محلات ومساجد، پویش نه به دخانیات با شعار " اراده ها روشن سیگارها خاموش " در هفته بدون دخانیات برپا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، میلاد علی نیا سرپرست ️معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه هفته ملی بدون دخانیات فرصتی برای هم افزایی نهادهای متولی، در جهت دهی فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه است افزود: شهرداری تهران هم راستای با سایر سازمان ها با هدف تحقق شعار" تهران شهری بدون دخانیات" و به منظور تلاش درآگاه سازی و حساس سازی جامعه درخصوص مضرّات ناشی از استعمال دخانیات نسبت به اجرای ویژه برنامه‌های این هفته با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی( NGO,s) حوزه دخانیات و سایر ظرفیت ها در سطح منطقه خبرداد.

وی در تشریح جزییات خاطرنشان کرد: برپایی بیش از ۲۰ عنوان کارگاه آموزشی در سطح سرای محلات ومساجد، پویش نه به دخانیات با شعار " اراده ها روشن سیگارها خاموش "، شناسایی و تقدیر از کسبه پایبند به عدم فروش مواد دخانی،تقدیر از اعضای فعال کانون پیشگیری از دخانیات، اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه کودکان، ایجاد مسیر نه به دخانیات در بوستان منتخب منطقه و... از جمله خدمات پیشبینی شده جهت ارائه به شهروندان در این هفته خواهد بود.

همچنین؛ برنامه‌های هفته بدون دخانیات با شعار « مردم به غذا نیاز دارند ، نه به دخانیات» از روز چهارشنبه۴ خردادماه آغاز و تا ۱۰ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 36890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =