استقرار پردیس فرهنگی منطقه ۱۳ در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) از استقرار پردیس فرهنگی منطقه در میدان خراسان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور مداحان سرشناس در میدان خراسان تهران گفت: در این راستا، اداره فرهنگی منطقه ۱۳ نیز با استقرار پردیس فرهنگی، میزبان شهروندان ولایت مدار تهرانی در ضلع جنوبی این میدان خواهد بود.

او با بیان اینکه ویژه برنامه های فرهنگی منطقه به نحوی برنامه ریزی شده که همه قشر ها از آن بهره مند شوند، افزود:  در این پردیس، ایستگاه هایی مختلفی با محوریت سلامت، عفاف و حجاب، کودکان، واقعیت مجازی، زیارت حرمین شرفین با استفاده از عینک های سه بعدی، عکس یادگاری با تمثال شهدا، ورزش و... فعالیت می کند.

در اجتماع بزرگ امام رضایی ها که به همت سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران تدارک دیده شده است، حامد شاکرنژاد قرائت قرآن، حجت‌الاسلام شهاب مرادی، سخنرانی و رضا هلالی، محمدحسین پویانفر، محسن عراقی، محمد فصولی، امین قدیم و سیدمحمدرضا نوشه‌ور مدیحه‌خوانی خواهند کرد.

در این مراسم نماهنگ «مهر خواهر برادری» با نوای محمدحسین پویانفر و رضا هلالی با حضور دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها همخوانی شود.

مراسم اجتماع امام رضایی ها، دوشنبه ۸ خردادماه از ساعت ۲۰ در میدان خراسان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 36894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =