جشن بزرگ امام الرئوف "قرارعاشقی" در بوستان نرگس منطقه ۲۱ برگزار شد

جشن بزرگ مردمی امام الرئوف؛ در آستانه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همراه پوشش تلویزیونی برنامه قرار عاشقی شبکه پنج سیما، در بوستان نرگس تهرانسر واقع در منطقه ۲۱ شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ جشن بزرگ و مردمی امام الرئوف به مناسبت دهه پر خیر و برکت کرامت و با حضور شهردار منطقه ۲۱، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، مسئول کانون خدمت رضوی و شهروندان این بخش از پایتخت در بوستان نرگس تهرانسر برگزار شد.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ در ابتدای این جشن بزرگ گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی برای شهرداری تهران به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان و مردمی، فرصت مغتنمی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان فراهم آورده که امشب نیز منطقه ۲۱ افتخار این میزبانی شایسته را دارد.

بر اساس این گزارش؛ از جمله مهم‌ترین بخش های این جشن بزرگ مردمی می‌توان به مجری گری دو چهره مطرح صداوسیما؛ اجرای گروه سرود ۱۵۰ نفره متشکل از ۲۵ گروه سرود منطقه ۲۱؛ تجلیل از دختران و دو خانواده شهید مدافع حرم، "شهیدان احسان کربلایی پور و علی سعد"؛ تجلیل از خواهر و برادر فعال فرهنگی و ادبی منطقه به‌نام حلیا و مهیار سلطانی؛ گروه مرشد و دمام زنی میرزاعلی و اجرای دو خواننده "مهدی چناری و عرفان شرقی" اشاره کرد.

همچنین؛ آئین پرچم گردانی خادم‌یاران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۲۱ به همراه پذیرایی از شهروندان حاضر در مراسم با محصولات آستان قدس رضوی از جمله چای و انواع دمنوش‌های رضوی و توزیع بیش از پنج هزار دونات و کیک کشمشی رضوی نیز از جمله دیگر اقدامات اجرایی بود.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 36901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =