برپایی جشنواره تفریحی فراغتی و گذرهای نشاط و بازی در بوستان بانوان منطقه ۱۹

همزمان با ایام دهه کرامت و روز میلاد امام رضا (ع) جشنواره‌های فراغتی تفریحی و شاد با برپایی گذرهای نشاط، بازی و تفریح به منظور ایجاد فضای فراغتی برای بانوان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از ۶ لغایت ۱۰ خرداد ماه به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در بوستان بانوان منطقه برگزار می‌شود.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه در این خصوص گفت: این جشنواره با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی، ایجاد پیوند مستحکم عاطفی بانوان و دختران با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، نشاط و بازی و هیجان در تعامل با طبیعت همراه است.

به گفته وی؛ ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی ایستگاه‌های تفریحی فراغتی، ورزشی، دهکده فوتبال، انواع مسابقات هنری و ورزشی مهیج ویژه مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی، ایستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان و جشنواره غذا، برنامه‌های دوستدار محیط زیست و مدیریت مصرف به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات و جشنواره‌های روزانه از خدمات ویژه ای است که در این برنامه ارائه خواهد شد.

ضمن اینکه مراجعین به این بوستان می‌توانند از خدمات گالری هنر، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، کافی شاپ، استخر روباز نسیم، ترامپولین و دوچرخه‌سواری با تخفیف ۲۰ درصدی در ایام جشنواره بهره مند شوند.  

فرهادی به برپایی پاتوق‌های ورزشی شاد، گذرهای نشاط، شرایط رقابت و مسابقه و تفریح در محوطه این بوستان در راستای افزایش نشاط اجتماعی دختران و بانوان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های فراغتی فکری و گروهی آنها در طول جشنواره اشاره کرد.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 36904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =