برگزاری برنامه‌های هفته ملی بدون دخانیات در منطقه ۹

به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی بدون دخانیات ویژه برنامه هایی با شعار"سیگار یا سلامتی، انتخاب باشماست" در غرب پایتخت اجرایی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف پیش بینی و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های سلامت محور ویژه برنامه‌های هفته ملی بدون دخانیات  در غرب پایتخت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع هفته بدون دخانیات در منطقه ۹ افزود: برگزاری کمپین نه به دخانیات، مشاوره ترک دخانیات، برپایی میز خدمت، برگزاری مسابقه ورزشی، تقدیر از کسبه پایبند به عدم فروش مواد دخانی و تقدیر از دبیران کانون پاد از جمله برنامه‌های در حال اجراست.

شهردار منطقه۹ به مضامین آموزشی ترک دخانیات اشاره و عنوان کرد: انتشار طرح‌های گرافیکی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه های آموزشی، اجرای تئاتر آموزشی با مشارکت انجمن بدون دخانیات به همراه آموزش نقاشی و نمایشگاه نقاشی کودکان و تهیه طومار نقاشی کودکان از برنامه های آموزشی هفته بدون دخانیات در غرب پایتخت می باشد.

مرتضوی بر مشارکت شهروندان در اجرای برنامه‌های هفته بدون دخانیات در محلات غربی پایتخت تاکید کرد و گفت: پویش نه به دخانیات در پلازای هاشمی، سخنرانی و همایش علمی پیشگیری از دخانیات با موضوع رویداد نوجوان، دخانیات، خانواده در سالن کنفرانس محله امامزاده عبدالله با همکاری انجمن نکوتینی‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی در محلات است.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 36906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =