نشست کمیته ایمنی منطقه ۵ برگزار شد

️علیرضا حاجی حسینی رئیس ستاد بحران منطقه و دبیر کمیته ایمنی از بررسی موضوع ایمن سازی ساختمان های متعلق به شهرداری برگزار شد و نحوه همکاری سازمان آتش نشانی و مدیریت شهری در زمینه تجهیز ساختمان ها به سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین اتصال به سیستم مانیتورینگ مرکزی سازمان آتش نشانی خبر داد.

️به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست کمیته ایمنی، صبح امروز در سالن جلسات این منطقه با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، نمایندگان پیشگیری سازمان آتش نشانی و شهرداران نواحی هفتگانه برگزار شد.

️علیرضا حاجی حسینی رئیس ستاد بحران منطقه و دبیر کمیته ایمنی، خبرداد: این نشست با موضوع ایمن سازی ساختمان های متعلق به شهرداری برگزار شد و نحوه همکاری سازمان آتش نشانی و مدیریت شهری در زمینه تجهیز ساختمان ها به سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین اتصال به سیستم مانیتورینگ مرکزی سازمان آتش نشانی بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری منطقه نسبت به مشخص شدن تعداد ساختمانهای زیرمجموعه خود و ارائه آمار و اطلاعات ایمنی ساختمانها به سازمان آتش نشانی اقدام کرده و همچنین نماینده‌ای برای عقد قرارداد و اخذ دستورالعمل های مربوطه به این سازمان معرفی کنید.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 36914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =