آخرین اخبار از پیشرفت عملیات اجرایی در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی

حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات اجرای عرشه پل باغ انگوری در فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق‌لطفی" با بیان اینکه عملیات احداث فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی از سال گذشته تسریع شده است، اظهار داشت: عملیات خاکبرداری، حفاری و بتن ریزی شمع‌ها بطور گسترده در طول محور در جریان است و تاکنون بالغ بر ۱۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری در این قطعه از بزرگراه شهید بروجردی انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون از ۶۸۷ حلقه شمع موردنیاز برای اجرای این مقطع بزرگراهی، ۲۴۷ شمع اجرا شده است، ضمناً ۳۲۸ حلقه شمع قابل اجرا بوده و عملیات احداث مابقی با معارض روبرو است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اشاره به اجرای ۲۲ شمع ستون مربوط به پل باغ انگوری، تصریح کرد: عملیات اسکافلدبندی برای اجرای عرشه شمالی پل انجام شده است.

"حق‌لطفی" در خصوص معارضان موجود در مسیر اجرای فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: با ۵ ملک در بخش کندرو و یک ملک در بخش تندرو و انواع معارضان تاسیساتی از جمله لوله‌های آب ۷۰۰ و ۱۰۰۰ میلیمتری، لوله‌های گاز ۴، ۶ و ۱۲ اینچی، تیرهای برق ۲۰ کیلو ولت و دکل برق فشار قوی مواجه هستیم.

وی با اعلام پیشرفت ۱۵ درصدی عملیات اجرایی فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی، ادامه عملیات خاکبرداری، حفاری ماشینی شمع‌ها در محدوده‌های فاقد معارض و اجرای عرشه پل باغ انگوری را از جمله جبهه‌های فعال کاری دانست.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 36945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =