شرکت شهر سالم برای خدمات به حاضران مراسم ارتحال امام (ره) «درمانگاه موقت» راه‌اندازی می‌کند

مدیرعامل شرکت شهر سالم از راه‌اندازی یک «درمانگاه موقت» با تجهیزات کامل در ایام ارتحال امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل  روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) بر خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ایشان همچون سنوات گذشته تاکید کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال پیش در بهشت زهرا (س) یک «درمانگاه موقت» با کلیه تجهیزات و با حضور تیم کاملی از کادر درمان اعم از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار، ماما و روان‌شناس از سوی شرکت شهر سالم به صورت شبانه‌روزی به زائران حرم امام خمینی (ره) خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه این مرکز در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه آمادگی پذیرش هزاران مراجعه‌کننده را خواهد داشت، اضافه کرد: برای این درمانگاه، ۲۰ تخت بستری برای مراجعه‌کنندگان زن و مرد به علاوه اتاق احیا و داروخانه در نظر گرفته شده است.

به گفته نورمحمدی؛ ۱۴ دستگاه آمبولانس به علاوه یک دستگاه موتورلانس شرکت شهر سالم به همراه تیم‌های فوریت‌های پزشکی در درمانگاه آماده انجام عملیات خواهند بود. همچنین با اورژانس تهران و همچنین بیمارستان‌های مناطق هم‌جوار هماهنگ شده تا در صورت نیاز بیماران را به این مراکز منتقل شوند.

وی واکسیناسیون کرونا و مشاوره سلامت روان را از دیگر خدمات «درمانگاه موقت» شرکت شهر سالم برشمرد و افزود: کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای شرکت شهر سالم نیز در هماهنگی با دیگر بخش‌های برگزارکننده مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، نظارت و بازرسی از نیروهای خدماتی و همچنین مراکز طبخ، نگهداری و توزیع مواد غذایی را بر عهده خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان اظهار کرد: تمام تلاش ما همچون دیگر بخش‌های برگزارکننده مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی این است که خدماتی در شأن این مراسم به حاضران ارائه شود.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 36951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =