۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 36952

همه به احترام شهدای کن ایستادند

احسان شریفی_شهردار منطقه ۵
همه به احترام شهدای کن ایستادند

با نگاهی به تاریخچه هویتی کن بعنوان بخشی جدا ناپذیر از غرب تهران به شایستگی می توان به جایگاه و اصالت این مردمان شجاع، دین دار، وطن دوست و عاشق مام وطن پی برد. 

این روحیه تا به آنجا ستودنی است که این شجاع مردان و دلیر زنان چه در سالهای مبارزه برای پیروزی انقلاب و چه در ایام دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به مثابه قهرمانان ملی در جبهه ها ایستادگی کردند، این مشی بی نظیر حتی در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز ادامه یافت و با تقدیم شهدای مدافع حرم ، مدافع امنیت و سلامت، همواره بر تارک غرب پایتخت ایران اسلامی همانند گوهری تابان ، نقش بسته است . 

 برگزاری اولین یادواره ۲۴۰۰ شهید بخش کن که شامل بخش تاریخی کن و مناطق ۵ و ۲۱ و ۲۲ است،  به همت و تلاش خادمین شهدا و محوریت امام جمعه محترم کن و دیگر نهادهای انقلابی و مردمی واجد  ارزش های فراوانی است که منجر به صدور پیام مقام معظم رهبری شد. 

معظم له در پیام خود به اولین یادواره شهدای بخش کن با اشاره به توفیق خدمتگزاری برای برگزاری اینگونه برنامه ها فرمودند: سعی کنید سیره‌ این بندگان شایسته‌ خدا را فرهنگ عمومی و شخصیت آنان را الگوی جوانان خود قرار دهید.

از این روی بر خود واجب دانسته تا هر آنچه در توان خود و همکارانم است را به کار بسته تا با برنامه ریزی دقیق تر و بر اساس تکلیف معظم له در راستای ترویج و تبیین سیره و عمل شهدا کوشاتر ،موثر تر و خلاقانه تر عمل کنیم.

انتهای پیام/ 

                                                                                                                                                                                                                                                             

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 36952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =