برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران بازرسی مناطق۲۲ گانه در موزه هفت چنار

جلسه هم اندیشی مدیران بازرسی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با حضور مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و سجاد امیرزادگان جانشین رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با هدف رسیدگی به مسائل مشکلات و همفکری در زمینه بهبود خدمات رسانی به شهروندان تهرانی ، به میزبانی این منطقه در موزه هفت چنار برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۱۰، در ابتدای این جلسه، اخ الصنایع با اشاره به کارکرد سازمان بازرسی در مجموعه شهرداری تهران گفت: سیستم و عملکرد مجموعه سازمان بازرسی در حال حاضر بسیار متفاوت‌تر از سنوات گذشته است و در حال حاضر، با وجود مدیران و افراد متخصص، از باب حمایت و همکاری با مدیران شهری مناطق ۲۲ گانه برای ارتقاء کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروند عمل می‌کند.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به فعالیت گسترده مدیریت شهری در تمام بخش‌های پایتخت که ساکنان و حتی مسافران عبوری از آن بهره‌مند می‌شوند افزود: شهرداری یک مجموعه زنده است و بدون وقفه و تعطیلی در طول ۲۴ ساعت در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

وی افزود: با شروع فعالیت شورای ششم و درایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت علیرضا زاکانی به عنوان سکاندار شهرداری تهران، کارها و ارائه  خدمات به شهروندان سرعت گرفته است و می‌توان مجموعه شهرداری را با توجه به تعداد زیاد پرسنل و تنوع ارائه خدمات جزء کم تخلف ترین مجموعه‌های اجرایی در بین سازمان‌ها و ادارات کشور دانست.

شهردار منطقه ۱۰، ضمن قدردانی از زحمات و همکاری مدیریت و پرسنل سازمان بازرسی اظهار داشت: همفکری و کمک مجموعه بازرسی، همواره شامل حال مدیران شهری در ارائه خدمات مناسب به ساکنان پایتخت بوده که  این امر موجب رضایت هر چه بیشتر و بهتر شهروندان خواهد بود.

در  ادامه این جلسه حامد عبدالمحمدی رئیس اداره بازرسی منطقه ۱۰ به اقدامات و برنامه‌های گسترده در محله های ده گانه منطقه در سال جاری پرداخت و اظهار داشت که طبق برنامه سال جاری، بخش عمده‌ای از معابر اصلی و فرعی این منطقه، روکش آسفالت اساسی خواهند شد که برای تحقق آن، نیازمند توزیع و اختصاص مناسب آسفالت در طول سال خواهیم بود.

همچنین در در ادامه این جلسه هم اندیشی، جانشین رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، توضیحات مبسوطی در خصوص برنامه‌های پیش‌رو  و انتظارات سازمان از مناطق ارائه داد و سپس مدیران  بازرسی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مناطق در راستای ارائه خدمات به شهروندان ارائه کردند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 36972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =