تمهیدات شهرداری منطقه برای حضور شهروندان در گردهمایی امام رضایی‌ها

شهردار منطقه ۱۰ از آمادگی مدیریت شهری منطقه برای سهولت حضور شهروندان در گردهمایی امام رضایی‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام رضا(ع) امروز (دوشنبه، ۸ خرداد) همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) در میدان خراسان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مدیریت شهری منطقه برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام رضا(ع) با عنوان «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» آماده خدمات‌رسانی به خانواده‌ها و شهروندان تهرانی شد و در این راستا اقدامات و تمهیدات فرهنگی-اجتماعی و ترافیکی در نظر گرفته است.

اخ‌الصنایع افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و چایخانه امام رضا(ع)، ایستگاه سلامت، مشاوره حقوقی، پرچم گردانی امام رضا(ع)، مداحی، مدیحه‌سرایی، اجرای سرود امام رضا(ع) از ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده این منطقه برای حضور شهروندان در مراسم است.

وی تصریح کرد: تقدیر از ۸ خواهر شهید به همراه عکس برادران شهیدشان از جمله ویژه برنامه‌های این جشن بزرگ است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: برای سهولت حضور شهروندان در این مراسم وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده و شهروندان دیار مهر و ایمان می‌توانند از ساعت از ۱۶ بعدازظهر با حضور در سراهای محله جی، هفت چنار، سلسبیل، مرتضوی، امام خمینی(ره) و کارون از سرویس ایاب‌وذهاب تدارک دیده شده استفاده کنند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 36974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =