رقابت‌های آموزش ترافیک، برای شهروندان منطقه ۸ 

پنجمین دوره آموزواره فصلی «حرکت» شهرداری منطقه۸ در بهار و تابستان ۱۴۰۲ آغاز شد و شهروندان این منطقه در چهار گروه سنی با هم به رقابت می‌پردازند. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام این خبر ادامه داد: شهرداری منطقه هشت در نخستین دوره برگزاری مسابقه آموزواره پاییزی «حرکت» سال ۱۴۰۱ دو رتبه برتر در رشته نقاشی و داستان نویسی را کسب کرد.

وی افزود: در سال جدید نیز، نخستین دوره فعالیت آموزشی آموزواره حرکت شهرداری منطقه۸ که پنجمین دوره از این طرح فرهنگی-آموزشی است؛ را آغاز کرد.

تنهایی از برگزاری این آموزواره در سطح منطقه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت‌های آموزش ترافیکی و تسهیل در انتقال پیام‌های آموزشی از طریق مشارکت مردمی انجام می‌شود و همه گروه‌های سنی در کنار خانواده‌ها می‌توانند در این طرح شرکت کنند. 

شهردار منطقه۸ محورهای آموزشی این نوبت از طرح آموزواره را تشریح کرد و ادامه داد: با توجه به آمار حوادث ترافیکی، تلفات و صدمات عابران پیاده آموزواره "رفت و آمد ایمن عابر پیاده" برای کثریت گروههای سنی تعیین و برنامه ریزی شده است. 

وی در ادامه قالب‌های این طرح را تشریح کرد و افزود: برای محور اصلی، اجرای برنامه‌های نقاشی، خاطره‌نویسی، عکس، داستان کوتاه و فیلم کوتاه در نظر گرفته شده است و در قالب‌ اختیاری شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش‌های سرود، تئاتر، استندآپ کمدی شرکت کنند. 

وی گروه‌های سنی شرکت‌کننده این طرح را چهار گروه اعلام کرد و تصریح کرد: گروه الف) کودکان زیر۷ سال، ب) دانش آموزان مقاطع ابتدایی ج)دانش آموزان مقاطع متوسطۀ دوره اول و دوم  و گروه د) بزرگسالان (۱۸سال به بالا) را در برمی‌گیرد. 

تنهایی افزود: مقرر شد آثار ارسالی برتر در این طرح، در قالب پوستر منتشر و در فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، دیوار مدارس، سراهای محلات و ...نصب شود. 

بر اساس این گزارش؛ شرکت کنندگان در آموزواره بهار و تابستان شهرداری منطقه۸ می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه به شماره همراه ۰۹۱۲۳۱۴۰۵۴۴ در پیام رسان بله و یا به آدرس اینستاگرام trafficpark_8 ارسال کنند.  این آثار در پایان شش ماه اول سال جاری داوری خواهد شد.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 36994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =