آماده‌سازی ۳۰ هزار فضای پارک برای خودروهای زائران حرم مطهر حضرت امام(ره)

در آستانه فرا رسیدن سالگرد جانگداز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اقدامات گسترده‌ این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمی که به این مناسبت برپا می‌شود، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران؛ سید مجتبی شفیعی با اعلام اینکه این سازمان، تدابیر و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد زائران عزیزی که از تهران و اقصی نقاط کشور در این مراسم حاضر می‌شوند، در نظر گرفته است، گفت: این اقدامات ویژه ترافیکی در حوزه فنی و مهندسی برای پهنه پیرامونی و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام آغاز اقدامات اجرایی در راستای آماده‌سازی و نگهداشت محیط اطراف و معابر منتهی به حرم امام (ره) از اول خرداد، افزود: اقداماتی همچون تسطیح، خط‌کشی و نصب نیوجرسی در این محدوده و شبکه معابر آن صورت پذیرفته است.

شفیعی، ضمن اعلام آماده‌سازی اراضی پیرامون حرم امام (ره) به منظور تسریع و تسهیل در محل پارک خودروها گفت: علاوه بر آماده‌سازی پارکینگ‌های موجود با ظرفیت پارک بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو، به منظور تقسیم‌بندی پارکینگ‌ها بیش از ۲ هزار متر نیوجرسی در محدوده مذکور نصب شده است.

وی با تشریح سایر اقداماتی که از سوی این سازمان به منظور برگزاری شایسته مراسم ارتحال امام (ره) به عمل آمده است، افزود: خط‌کشی بستر به ابعاد ۸۰۰ متر مربع و خط‌کشی طولی به متراژ ۳۰ هزار متر در محورهای منتهی به حرم امام (ره) انجام شده و در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در خاتمه از استقرار استوانه‌ها و خطرنماهای ترافیکی، تعبیه تابلوهای راهنما و هدایت مسیر و نصب گاردریل به طول ۷۵۰ متر به عنوان دیگر اقدامات این سازمان نام برد و خاطرنشان کرد: با تمام توان فنی و مهندسی که در اختیار داریم، محوطه حرم امام (ره) و پهنه پیرامونی و شبکه معابر اطراف آن را برای حضور میلیونی مردم از پایتخت و سراسر کشور آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 37050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =