نمایشگاه شهر آفتاب از سال گذشته سودده بوده است/ شفافیت مشهود شرکت سرمایه‌گذاری شهر از ۱۴۰۱

در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گزارش حسابرسی شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شرکت سرمایه‌گذاری شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی این شرکت برای سال های ۹۶ تا ۹۹ با بیان اینکه مطالبات از یادمان و مالیات مربوط به سال های قبل بوده است، گفت: سال ۹۶ و ۹۷ در مرحله تجدید نظر است و سال ۹۹ در مرحله بدوی بوده و مشکلی برای مالیات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نداریم.

عباس تقدسی نژاد با بیان اینکه زیان انباشته نیاز به منابع مالی از مسیر املاک و کمک شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۱ اگر گزارشات ارائه شود، شرکت سودده خواهد بود، روند زیان کاهشی خواهد بود اما برای سال های قبل نیاز به کمک شهرداری دارد.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ضرورت انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب گفت: آقای تقدسی نژاد پیگیری های خوبی داشته و امیدواریم تلاش ها منجر به انتقال نمایشگاه ها از سطح شهر به شهر آفتاب شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در جریان بررسی گزارش حسابرسی این سازمان با بیان اینکه ما چیزی تحت عنوان بدهی مالیاتی نداریم، گفت: در شماره گذاری اموال، سازمان از سال ۹۹ به سامانه جامع فاینانس شهرداری متصل شده و موارد برطرف شده است.

علی نصیری با تأکید بر اینکه ما به سهم خود به وظایف خود عمل کردیم و دوره آموزشی برای جلوگیری و مبارزه با پولشویی برگزار شده است، یادآور شد: موارد و ایرادات لحاظ شده در بندهای گزارشات حسابرسی برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر نیز گفت: دعاوی در کمیسیون ماده ۳۸ در حال بررسی و کارشناسی است. شرکت با توجه به تحریم ها، رکودی را داشته که امیدواریم جبران شود.

وی افزود: شرکت از سال گذشته از طریق بورس خرید کالا را انجام می دهد و خریدها برای شهرداری با شفافیت مشهودی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 37056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =