اختتامیه «جشنواره رسانه‌ای آرمان» ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیر

دبیر اجرایی جشنواره آرمان از برگزاری جشنواره رسانه ای آرمان خبر داد و گفت: این جشنواره تلاش دارد لایه‌های هویتی در محلات مختلف تهران را شناسایی کند.

 به گزارش خبرنگار شهر؛ دانیال معمار روز سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: به یاد و نام شهید امنیت آرمان علی وردی تاکنون چندین جشنواره آرمان در بخش های قرآنی، مداحی و بازی های یارانه ای با استقبال پرشور برگزار شد.

وی افزود: به منظور شناسایی نخبگان، تاریخچه و قهرمانان محلات تهران جشنواره رسانه ای آرمان در تهران شروع بکار کرد.

مدیر موسسه روزنامه همشهری ادامه داد: این جشنواره از سوی شهرداری تهران به این موسسه سپرده شده که شرکت کنندگان در دو بخش عمومی و تخصصی و با استفاده از عکس، فیلم و دل نوشته در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان تا ۲۰ تیرماه می توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند و اختتامیه و معرفی آثار برتر در روز ۱۹ مردادماه برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای آرمان خاطرنشان کرد: عمده شرکت کنندگان این جشنواره را به افراد دهه هشتادی اختصاص دادیم چرا که عمده زندگی این افراد با رسانه است.

به گفته وی، همچنین نام های بسیاری از محلات دارای هویت و تاریخچه خاصی است که شرکت کنندگان در این بخش نیز می توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

 معمار خاطرنشان کرد: دیگر هدف این جشنواره خاطره گویی از روزهای قدیم و جدید در محلات تهران است و شناسایی افرادی که در محلات منشا اثر هستند و به نوعی قهرمان اجتماعی آن محله محسوب می شوند، است.

وی یادآور شد: پس از داوری به اثر برتر جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی تعلق می گیرد و همچنین ۵۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 37060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =