تصمیمی برای خام‌فروشی دارایی‌های شهرداری نداریم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر مولدسازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی های شهرداری نداریم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری لطف اله فروزنده با اعلام این مطالب در جلسه شورای معاونین مالی و اقتصاد شهری مناطق ۲۲ گانه،سازمانها و شرکت ها افزود: ما خام فروشی نداریم و نگاهمان در مدیریت شهری جدید این است که اگر قرار است ملکی به کمیسیون ماده ۵ یا ... برود، پیش از فروش و یا واگذاری این فرآیند را در راستای افزایش ارزش افزوده انجام دهیم و بعد از آن ارزش ملک ارزیابی می‌شود.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) با تاکید بر تحقق درآمد نقد اظهار داشت:کسب درآمدهای پایدار  و کاهش هزینه های  غیر ضرور، مهم ترین اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه افزایش شفافیت و انضباط مالی را  از دیگر  اولویت های این معاونت عنوان کرد و گفت: شفافیت،انضباط مالی، اطلاع رسانی دقیق و تمرکز بر قانون، کاهش فساد را به دنبال دارد.

فروزنده با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تصریح کرد: تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان مهم‌ترین اولویت معاونت مالی و اقتصاد شهری است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ادارات کل مرتبط ،پرداخت دیون پیمانکاران با سرعت بیشتری صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تهران و ادامه پیگیری برای تحقق هرچه بیشتر این منابع اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ای که برای تحقق منابع غیر نقد داریم،در تلاش هستیم تا بتوانیم بخش غیرنقد را نیز محقق کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن اشاره به  عملیات بستن حساب ها در شهرداری تهران گفت: با همکاری اداره کل برنامه و بودجه و اداره کل مال و اموال، فرآیند بستن حساب‌های مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران  در موعد قانونی بسته شد.

انتهای پیام

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 37101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =