آمادگی کامل منطقه ۲۲ برای استقبال از زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)

شهردار منطقه ۲۲ از آمادگی کامل ایستگاه های فرهنگی این منطقه در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حاجوی آماده‌سازی با اعلام آمادگی کامل این منطقه برای میزبانی از زائران مرقد مطهر امام راحل(ره) گفت: یک هکتار از عرصه حرم امام(ره) در ضلع جنوب غربی عوارضی آزادراه تهران- قم برای آماده سازی به منطقه ۲۲ تحویل شده داده و اقدامات آماده سازی از جمله نظافت، رنگ آمیزی جداول، هرس درختان و آبیاری، علفتراشی، هرس و مناسب سازی فضای سبز بوستان یادگار امام(ره)، نصب و رنگ آمیزی داربست برای برپایی ایستگاه فرهنگی منطقه و ... همچنین رفع دیگر نواقص در دستور کار قرار گرفته و بصورت روزانه اجرا خواهد شد.

 وی افزود: باتوجه به اینکه در این مراسم جمعیت قابل توجهی از هموطنان حضور خواهند داشت، به همین منظور هماهنگی های لازم با معاونت های خدمات شهری سایر مناطق پهنه غربی تهران در این خصوص انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به یک هکتار از محوطه حرم مطهر در اختیار شهرداری منطقه ۲۲ قرار گرفته و عوامل حوزه فضای سبز و خدمات شهری برای رسیدگی به فضای پیرامون این محیط مشغول به فعالیت هستند و این فعالیت تا پایان مراسم ارتحال ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: در این پهنه همزمان با سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب رضوان الله تعالی علیه، از سوی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه ایستگاه های مختلف فرهنگی برپا خواهد شد که ارائه برنامه‌های فرهنگی را به منظور استقبال از زائران مرقد مطهر حضرت امام‌(ره) در دستور کار خواهند داشت. 
اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه عکس، توزیع پکیج های فرهنگی و ... از جمله اقدامات حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه خواهد بود.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 37136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =