بیش از ۶هزار متر مربع نظافت و گندزدایی از آب‌نماهای منطقه۸

۱۰۸ عدد آبنمای منطقه هشت به‌صورت مستمر نظافت و گندزدایی می شود.

️به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه۸؛ محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸؛ با اشاره به اینکه آب‏نماها در فضاهای شهری می‌توانند تاثیر بصری برای شهر و شهروندان داشته باشد، گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۸ نیز این امر را مهم و جدی شمرده و به صورت مستمر در شستشو، پاکسازی، رنگ آمیزی و نگهداری آبنماها ایفاء وظیفه می ‌کند.
️وی افزود: این عملیات با هدف افزایش منظر زیبای شهری، زمینه ایجاد شادابی و آرامش و حفظ تعلق مکانی برای شهروندان و همچنین بهسازی آبنماهای میادین و پارک‌های محدوده منطقه ۸ در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست قرار گرفته است.
️ندرلو تاکید کرد: در همین راستا به منظور بازدهی و عملکرد بهتر، عوامل اجرایی اداره فضای سبز منطقه به نظافت ، جرم گیری و گندزدایی آبنماها به وسیله مواد ضدعفونی و دستگاه واترجت پرداختند.
️گفتنی است با توجه به شروع فصل گرما و حضور شهروندان در میادین و بوستان های منطقه، عوامل اجرایی اداره فضای سبز نسبت به نظافت مستمر حدود ۶۱۵۸ متر مربع از آبنماهای موجود (۱۰۸ عدد) با هدف افزایش زیبایی میادین و پارک‌ها در سطح منطقه اجرا می شود.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 37142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =