نشست مشترک انتقال تجربیات مدیران شهری منطقه ۲ تهران و کلانشهر تبریز

نشست هم اندیشی شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه ۲ و کلانشهر تبریز با رویکرد انتقال تجارب در حوزه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی ،شهردار منطقه دراین نشست با اشاره به ویژگی جغرافیایی و ساختارجمعیتی منطقه گفت: ساختار جغرافیایی شمالی- جنوبی منطقه و ارتفاع بسیار زیاد مخاطراتی همچون سیل را  موجب می شود  و مدیریت این مساله همواره مورد توجه مدیریت منطقه قراردارد.
وی افزود: وجود  دو رود دره از جمله ظرفیت های ارزشمند طبیعی منطقه است که اگرچه به دلیل بی توجهی ها به تهدید تبدیل شده بود اما امروز با برنامه های اجرایی و پیش بینی شده این رود دره ها ،فرصت های تفرجگاهی همچون بوستان نهج البلاغه  شده اند.  
صالحی افزود: مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲ تلاش دارد تا  با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود ایجاد دسترسی حداکثری  شهروندان به امکانات و خدمات شهری  را  فراهم کند.
شهردار منطقه  دو در ادامه به ساختار نواحی اشاره کرد و گفت:  دراین ساختار که از سال ۸۷ شکل گرفت ضمن اینکه بخشی از فعالیت ها و ماموریت های  اجرایی مناطق به نواحی واگذار شد ، سرای محلات به عنوان زیرساخت های  فرهنگی و اجتماعی  دراختیار نواحی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه انتقال تجارب موفق موجب ارتقای خدمت رسانی بهینه می شود گفت: فراهم نمودن بستر مناسب همکاری میان شهرداری های شهرهای مختلف کشور می تواند به انتقال تجربیات موفق آنها در زمینه تقویت خدمات و توسعه شهری  تاثیر بسزایی داشته باشد.
لازم به ذکر است در این نشست مدیران  شهرداری منطقه۲ و کلانشهر تبریز به بیان تجربیات و شرح اقدامات خود پرداختند  و طرح " من شهردارم" به عنوان یکی از تجارب موفق درجلب مشارکت شهروندان مطرح شد.

انتهای پیام

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 37154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =