دیدار با خانواده شهید مدافع حرم منطقه ۱۰

همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) ، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای شهر تهران، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ به همراه مدیران شهری با خانواده معظم شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی منطقه ۱۰؛ در ابتدای این دیدار حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده  مردم کاشمردر مجلس شورای اسلامی ،ضمن قرائت فاتحه به روح شهید ارجمند از شهدای ایران اسلامی بعنوان حافظان کیان کشور یاد کرده و  صبر و ایثار همسر شهید جبلی  را ستودنی دانست .

در ادامه "مهدی اخ الصنایع"  شهردار منطقه  ۱۰ خانواده شهدا را برکات جامعه دانست و گفت:  افتخار می کنیم که همسر و فرزندان " شهید جبلی" ساکن منطقه ۱۰ هستند و حضور و دعای این عزیزان سبب  توفیق خادمان ملت در ارائه خدمات  و موجب افتخار و  دلگرمی ما و شهروندان منطقه  دیار مهر و ایمان است .

همچنین " علیرضا نادعلی" عضو و سخنگوی شورای شهر تهران، در این دیدارضمن عرض تبریک دهه کرامت و  ابراز خرسندی از حضور در منزل شهید گفت :  دیدار با  هر یک از خانواده های شهدا برای ما درس بزرگی است تا در اجرای مسئولیت ها  و خدمتگذاری هامصمم تر باشیم و دیدار با  مادران ، خواهران و همسران شهدا  یاد و خاطره شهدای کربلا  و اسوه و صبر حضرت زینب را برای ما زنده و تداعی می کند.

در ادامه این دیدارهمسر" شهید جبلی" بیان کرد؛  "شهید جبلی" از ابتدای دوران نوجوانی عاشق شهادت و  آقا امام حسین (ع) بوده است و دعا و آرزوی قلبی ایشان رسیدن به مقام رفیع شهادت بود که به آرزوی خود رسید.

در پایان این دیدار تبرکی حرم آقا امام رضا(ع) ، به همراه لوح تقدیر از سوی مسئولان این این خانواده معزز اهداء شد.

دراین دیدار نیک بین نماینده مردم کاشمردر مجلس شورای اسلامی، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای شهرتهران،مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰،محمد مهدی حسن زاده  مسئول سازمان  بسیج شهرداری تهران،رئیس امور ایثار گران و جمعی از مدیران و مسئولین بسیج منطقه ۱۰ حضور داشتند.

گفتنی است "شهید مدافع حرم محمد رضا جبلی"  سیزدهم فروردین سال ۱۳۹۵ در خان طومان به مقام رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام 

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: 37159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =