ثبت‌نام در اولین دوره‌ آموزشی «آرمانشهر» آغاز شد

ثبت نام دوره‌ کنشگری رسانه‌ای «آرمانشهر» از ۱۱خرداد آغاز و تا ۲۵خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شهر، شهرداری تهران با هدف تربیت نیروی متخصص کنشگر در حوزه مسائل شهری دست به طراحی و برگزاری دوره‌ای تخصصی با نام «آرمانشهر» زده است.

مرکز ارتباطات شهرداری تهران فعالین شهری و علاقه‌مندان به کنشگری رسانه‌ای را هدف طراحی خود قرار داده‌ است. لازم به ذکر است یکی از اهداف این دوره شناسایی و تزریق نیروی با انگیزه، خلاق و توانمند جوان به بدنه‌ی روابط‌عمومی شهرداری‌های تهران و رسانه‌های مرتبط با مسائل شهری است و نفرات برتر این دوره برای ادامه همکاری دعوت خواهند شد.

مخاطبان دوره‌ی آرمانشهر در مدت ۵هفته با ادبیات کنشگری در شهر آشنا خواهند شد و در کنار یادگیری تکنیک‌های رسانه‌ای مورد نیاز برای فعالیت رسانه‌ای مسئله محور و هدفمند، با مسائل شهری از نزدیک مواجهه خواهند داشت. وجود بازدیدهای میدانی و بوت کمپ آموزشی بخشی از ویژگی‌های خاص این دوره آموزشی است.

لازم به ذکر است؛ اساتیدی چون تقی دژاکام، عبدالمطهر محمد خانی، محمد دلاوری، محسن آقایی، احسان رأفتی، رضا اسماعیلی، مصطفی حریری، علی عاشوری و فردین آریش در ۹ سرفصل تخصصی و بیش از ۱۶ جلسه آموزش به تدریس می‌پردازند.

ثبت نام دوره «آرمانشهر»، کنشگری رسانه‌ای در شهر تهران، از ۱۱ خرداد ماه لغایت ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت SHAHR.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام 

۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
کد خبر: 37218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =