سازمان ورزش ماهیانه ۱۳ میلیارد تومان متضرر می شود

با وجود فعالیت ۳۵ رشته ورزشی کم برخورد در ۵۸ مجموعه ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران، این سازمان هرماه حدود ۱۳ میلیارد تومان متضرر می شود. همچنین برای کاهش فشار مالی به بخش خصوصی در شرایط بحران کرونا، سازمان ورزش اجاره مجموعه ها را از این بخش دریافت نمی کند.

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفتگو با شهر گفت: مجوز فعالیت مجدد اماکن ورزشی بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و وضعیت شهر تهران اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ رشته ورزشی کم برخورد مجوز فعالیت دارند و ۵۸ مجموعه ورزشی سازمان ورزش در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند، افزود: اعلام بازگشایی های بیشتر در مجموعه ها بستگی به روند شیوع بیماری کرونا دارد به این ترتیب که هرچقدر شیوع بیماری کاهش پیدا کند و شرایط مطلوب تر شود، قطعاً بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مجموعه های بیشتری بازگشایی خواهند شد.

محسنی ادامه داد: در شرایط عادی بیش از ۸۰ رشته ورزشی در اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری دایر است که از این تعداد بعضی رشته ها مانند کشتی و ورزشهای رزمی از رشته های پر برخورد قلمداد می شوند که به خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری فعلا تعطیل هستند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره میزان خسارتهایی که بیماری کرونا به این سازمان و بخش خصوصی وارد کرده نیز گفت: سازمان ورزش ماهیانه حدود ۱۰ میلیارد تومان و همین میزان هم بخش خصوصی از کرونا متضرر می شود. البته سازمان ورزش بخشی از این میزان را با دریافت نکردن اجاره ماهیانه از بخش خصوصی برای آنها جبران می کند که به این ترتیب حدوداً ماهیانه ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان سازمان ورزش و حدود پنج میلیارد تومان نیز بخش خصوصی متحمل ضرر و زیان مالی می شوند.

خبرنگار: علی سی پی

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 3728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =