خدمت رسانی معاونت حمل‌ونقل شهرداری منطقه ۱۰ برای مراسم ارتحال امام (ره)

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰، اقدامات و برنامه های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری این منطقه را برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، محمداسمعیل ریاضی معاون حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه  با اشاره به اقدامات اداره اتوبوسرانی شهرداری منطقه ۱۰ گفت: برای گرامیداشت سی و چهارمین مراسم ارتحال امام (ره) تعداد ۶ دستگاه اتوبوس جهت اعزام شهروندان برای شرکت در مراسم ارتحال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد چهار دستگاه به ناحیه امام خمینی (ره) واقع در میدان فردوسی اعزام شد همچنین یک دستگاه برای جابجایی پرسنل راهور منطقه ۱۰ و یک دستگاه برای جابجایی پرسنل منطقه ۲۲ در نظر گرفته شده است.

ریاضی بیان کرد: این ۶ دستگاه اتوبوس تا پایان مراسم ارتحال امام (ره) در اختیار ارگان‌ها و سازمان‌های مذکور خواهد بود.

وی به اقدامات انجام شده اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه ۱۰ اشاره کرد و گفت: ساعت ۵ صبح روز ۱۴ خرداد، یک دستگاه خودروی گشت تاکسیرانی به همراه راننده خودرو سرویس شهر و ۱۴ دستگاه ون در خیابان علامه عسگری شرق به غرب برای جابجایی شهروندان به مقصد حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ گفت: اداره نظارت و اجرای معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ به منظور نگهداشت بزرگراه شهید نواب صفوی در روز ۱۴ خرداد، یک اکیپ تعمیر و نگهداری ترافیکی در این بزرگراه مستقر کرده است.

انتهای پیام/

۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 37301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =