پایان نخستین دوره مسابقات عکاسی شهر تهران

عکس برتر شهری با موضوع دوچرخه در منطقه ۱۶ انتخاب شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، روح الله دلیری مدیر روابط عمومی این منطقه از انتخاب عکس برتر با موضوع دوچرخه سواری خبر داد.

دلیری افزود: نخستین دوره مسابقات عکاسی با موضوع دوچرخه سواری به میزبانی منطقه ۱۶ برگزار شد و داوران حاضر، عکس برتر را انتخاب کردند. در این دوره از مسابقات تعداد ۴۵۶ اثر به دبیرخانه مسابقات در معاونت حمل و نقل و ترافیک ارسال و دو تصویر برتر در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان انتخاب شد. به نفرات برتر دوچرخه کوهستان و ۱۰ نفر برگزیده جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا می شود.

 همزمان به مناسبت روز جهانی عکاس در منطقه ۱۶، مراسم تقدیر از هنرمندان پویا و فعال عکاس و هم چنین عکاس اداره روابط عمومی برگزار شد.

دلیری مدیر روابط عمومی منطقه، گفت: در سالروز آیین تکریم و پاسداشت هنرمندان عکاس، از فریدون قربانی مسئول آژانس عکس تهران، امیر خدامی مدرس عکاسی، شایان محرابی، سعید زارعیان، مرتضی میرزایی و عکاس اداره روابط عمومی محمدرضا کریمی، توسط پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

او به اهمیت و جایگاه رسانه در جوامع بشری اشاره و تصریح کرد: هنر عکاسی در بخش‌های مختلف، از جمله در رسانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاه یک عکس خبر می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی مخاطبان بگذارد و همین امر سبب می‌شود تا از این ابزار مهم در انتقال پیام به مخاطب، بیشتر بهره ببریم.

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
کد خبر: 3754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =