لزوم همکاری شهرداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای حل مشکل مالکیت املاک در محله فرحزاد

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم حل مشکل اسناد مالکیت برخی از بناها در محله فرحزاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات برخی از شهروندان در منطقه ۲، اظهار کرد: مسجدی که در محله فرحزاد تحت عنوان مسجد امام خمینی (ره) وجود دارد از جمله مساجدی است که در ادوار گذشته مسئولین زیادی در آن حاضر شدند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نجم بازدیدی از این محله انجام شد، خاطرنشان کرد: مردم بسیار ناراحت بودند و محله ای که چندین شهید داده سالیان سال است که مشکلاتی دارد و هنوز رفع نشده است.

وی افزود: این محله سابقه ۴۰۰ سال سکونت دارد و بنا به دلایلی بخشی از زمین ها در دوران پهلوی به برخی درباریان واگذار شده و امکان بهره برداری وجود نداشته و پس از انقلاب به نام ستاد اجرایی فرمان امام می شود؛ تعدادی از شهروندان سند ندارند و شهرداری به آنها پروانه نمی دهد و ناچار به ساخت و ساز غیر مجاز می شوند که در نهایت از سوی مراجع قضایی پیگیری می شود.

اقراریان تأکید کرد: شهردار تهران با سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام جلسه ای را در این زمینه برگزار کرده و درخواست داریم که رئیس ستاد حضور پیدا کند تا مشکلات مردم برطرف شود؛ ما به مردم قول داده بودیم که مشکلات آنها را در صحن مطرح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه طرح نجم امروز در منطقه ۶ در خدمت شهروندان خواهیم بود، تصریح کرد: به همراه نمایندگان دستگاه قضایی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امیر در خدمت شهروندان این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 37583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =