ثبت تمامی مناقصات سازمان مشاور فنی و مهندسی در پایگاه داده‌ها

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران از ثبت تمامی مناقصات این سازمان در تمامی رده‌ها در پایگاه داده‌های این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدصادق خیرخواه در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ اظهار کرد: برای تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی سازمان در پیگیری ها با اداره مالیات حق بخشودگی گرفتیم و همچنان موارد مرتبط با مالیات در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه سیستم بهای تمام شده و فاینانس در سازمان مشاور وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به ردیف بودجه پیش بینی شده، مشکل تراز مالی برطرف شده و اسناد پیش پرداخت ها نیز وجود دارد.

خیرخواه افزود: پایگاه داده برای ثبت مناقصات در تمامی رده ها موجود است و سپرده پیمانکاران در حوزه بیمه و مالیات در یک حساب مشخص و واحد وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱ هزینه های مرتبط با ارائه خدمات به طور مستقیم از بودجه سازمان ها و شرکت ها به حساب خزانه واحد سازمان مشاور واریز می شود، تصریح کرد: این اتفاق با حمایت اعضای شورا انجام شده و خوشبختانه مشکلات تأمین منابع از این مسیر برطرف شده است.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 37605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =