احداث پارکینگ  زیر سطحی در بلوار شهید دادمان

تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه ۲ با بانک پارسیان به منظور احداث‌ پارکینگ عمومی در بلوار شهید دادمان تقاطع بلوار شهید فرحزادی منعقد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: کمبود فضای پارک خودرو در کلانشهر تهران به خصوص در نقاطی که از مراکز درمانی ،خدماتی  تجاری ،تفریحی و هتل‌ها برخوردار است به یکی از مشکلات شهری تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت وسایل نقلیه در حالت سکون یکی از مهمترین موارد قابل توجه در بحث ترافیک هر شهر است، افزود: با توجه به اهمیت تامین فضای پارک خودرو در کنار مراکز  رفاهی و خدماتی  در  تامین رفاه شهروندان و جلوگیری از ترافیک در این محدوده ها احداث پارکینگ با بهره مندی از مشارکت سایر نهادها  در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۲گفت: این پارکینگ زیر سطحی در فضایی در تقاطع بلوار شهید دادمان و فرحزادی با مشارکت بانک پارسیان احداث می شود.

وی افزود:  براساس این تفاهم نامه بخشی  از این فضا برای تامین  کسری پارکینگ ساختمان مرکزی بانک پارسیان دراختیار بانک و مابقی نیز به عنوان پارکینگ عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 37632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =