دعوت از شهروندان منطقه ۱۰برای شرکت در پنجمین آموزواره «حرکت»

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ از شهروندان برای ارسال آثار خود به جشنواره حرکت در زمینه‌ رفت‌وآمد ایمن عابران پیاده دعوت کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ محمداسمعیل ریاضی معاون حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با اشاره به برگزاری پنجمین آموزواره «حرکت» در تابستان امسال در ۲۲ منطقه شهرداری تهران گفت: بوستان ترافیک شهرداری منطقه به منظور آگاهی‌بخشی و ارتقای فرهنگ ترافیک، کاهش حوادث ترافیکی و افزایش ایمنی شهروندان با برگزاری دو کارگاه آموزشی نقاشی و فیلم و عکس در این جشنواره حضور یافته است.

وی افزود: کارگاه نقاشی در رده سنی کودکان زیر ۷ تا ۱۸ سال و کارگاه فیلم و عکس بدون محدویت سنی هفته‌ای دو روز در بوستان ترافیک برگزار می‌شود.

ریاضی بیان کرد: در حاشیه برگزاری کارگاه‌های مذکور در بوستان ترافیک منطقه، شهروندان می‌توانند در بخش ترافیک در زمینه عبور و مرور ایمن، رانندگی ایمن، تردد مناسب و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش ترافیک، از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گفت: پنجمین آموزواره حرکت با محور «رفت‌وآمد ایمن عابران پیاده»، در قالب‌های نقاشی، فیلم ۳دقیقه‌ای، عکس، داستان و خاطره برگزار می‌شود و هر فرد می‌تواند در هر پنج محور شرکت و محدودیتی در ارسال آثار ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای تمام شهروندان آزاد است، تصریح کرد: تمام شهروندان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۱۵ خرداد تا پایان تیرماه به بوستان ترافیک منطقه ارسال کنند همچنین آثار فیلم و عکس خود را به همراه ذکر نام و نام خانوادگی و تلفن تماس به شماره  ۰۹۱۹۹۶۹۰۴۶۲ ارسال کنند.

ریاضی ادامه داد: در هر چهار دوره برگزاری جشنواره آموزواره «حرکت» منطقه ۱۰ در رشته‌های نقاشی، فیلم و خاطره نفرات برتر داشته و سازمان حمل‌ونقل وترافیک طی مراسمی از نفرات برتر منطقه تقدیر و تجلیل کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در پایان گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۰۱۹۰۲۹ بوستان آموزش ترافیک شهرداری منطقه ۱۰، تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 37640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =