تجلیل شهردار منطقه ۶ از فرشتگان سفید پوش

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران همزمان با زادروز ابوعلی سینا پزشک ایرانی با حضور در بیمارستان فیروزگر و کلینیک شهرداری منطقه با رییس، کادر پزشکی، پرستاری و دیگر مسئولان این دو مجموعه دیدار و از تلاشهای خادمین سلامت قدردانی کرد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، در این دیدار صمیمانه تورج فرهادی شهردار منطقه در جمع مدیران و کادر درمانی بیمارستان ضمن تبریک روز پزشک و خداقوت  به پزشکان گفت: «شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدم تا روز پزشک را تبریک بگویم.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: روز پزشک را به همه عزیزان و پزشکان کشورم و بصورت ویژه در تهران و منطقه شش به تمام کسانی که در این مسیر خدمت می کنند خداقوت عرض میکنم.

پزشکانی که با حداقل بضاعت بیشترین توانایی و بیشترین خدمت را ارائه می دهند و با همین شرایط ما، به لحاظ درمانی جز کشورهایی هستیم که کادر درمانی سربلندی داریم.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: وظیفه همه ماست که به هر تقدیر و به هر تدبیر و به هر روشی از این عزیزان تشکر کنیم.

فرهادی در خصوص اینکه پزشکان در خط اول کرونا هستند گفت: کادر درمان کشور در این دوره بصورت خاص این تهدید رابه یک فرصت تبدیل کرد که توانمندی و هوشمندی و خلاقیتشان بیشتر نمایان شد و مردم کاملا اعتماد پیدا کردند.

شهردار منطقه ۶ در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور در شرایط شیوع کرونا، جامعه پزشکی کشور را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و بیان کرد: پزشکان و مدافعان سلامت، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

همچنین شهرداران نواحی ششگانه نیز با حضور در بیمارستان ها و مراکز پزشکی و درمانی سطح منطقه ضمن گرامیداشت روز پزشک از زحمات تلاشگران عرصه سلامت قدردانیکردند.

در نشست دیگری نیز که با حضور پزشکان فعال در کانون های سلامت محلات و نمایندگان کادر درمانی برخی بیمارستانها در ساختمان شهرداری منطقه نیز برگزار و از پزشکان و تلاشگران عرصه سلامت نیز قدردانی شد.

۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 3765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =