تداوم اجرای عملیات احداث زیرگذر غربی حریم خط راه آهن تهران_اهواز/پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

شهردار منطقه ۱۷ گفت: عملیات اجرایی زیرگذر غربی حریم خط راه آهن تهران_اهواز با سرعت در حال انجام بوده و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضاشنگی شهردار منطقه در خصوص زیرگذر غربی حریم خط راه آهن تهران_اهواز، گفت: این زیرگذر که در تلاقی با بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است، در حال حاضر حفاری شمع‌های جنوبی آن انجام شده و آماده بتن ریزی باشد. همچنین حفاری شمع‌های اصلی زیرگذر جهت احداث کوله‌ها نیز آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه تصریح کرد: در حال حاضر پروژه حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ان‌شالله با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی، این زیرگذر حدود یک سال آینده افتتاح و زیر بارترافیکی می رود.

شنگی اظهار کرد: دسترسی هایی که با اجرای کامل این پروژه پیش بینی شده، کاملا به صورت استاندارد بوده و عبور خودروهای امدادی با سهولت از آن انجام می شود، همچنین دسترسی شمالی_جنوبی حریم خط راه آهن تهران_اهواز را تامین می کند.

شهردار منطقه بیان کرد: با اجرای این پروژه که در تکمیل پروژه پل‌های اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ است، گره ترافیکی خیابان متین و شهید برادران مقدم به صورت کاملا چشمگیری کاهش می یابد که امید است رضایت خاطر شهروندان عزیز منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 37680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =